Ga terug naar de jaren 90 in een enorm compendium van reclameparels die Generatie X en babyboomers alles verkochten, van Game Boys tot Boyz II Men. Met zes hoofdstukken over eten, mode, entertainment en auto's, herinneren pagina na pagina met advertenties ons eraan hoe seks en blockbusters de weg hebben geleid naar een decennium aan ironische, coole en klassieke beelden, die de ene eeuw afsloten en ons naar de volgende brachten.
Cultuur & Uitgaan & Culinair
Beelden aan Zee, belangeloos genieten van indrukwekkende beeldhouwkunst uit Toscane
NLMagazine Kunst & - ‘Een parel in het zand achter de duinen’ wordt het Museum Beelden aan Zee ook wel genoemd; een welverdiend predicaat voor het particuliere museum, geïnitieerd door het verzamelaarsechtpaar Theo en Lida Scholten dat zich als enige in Nederland exclusief richt op moderne en hedendaagse internationale beeldhouwkunst. Het museum heeft onlangs een bouwtechnische metamorfose ondergaan waardoor beeldhouwwerken in de heringerichte publieksruimtes nog beter tot hun recht komen.
Nieuw! The Authentic Home
15 nieuwe topreportages in een XL koffietafelboek afgewerkt met natuurlijk linnen ...
De perfecte reisgezel: 40 boeken -60% !
Neem onze 40 meest recente boeken mee op vakantie ... de perfecte digitale collectie voor uw iPad, iPhone, laptop, ... aan -60%:
Walking on Circus
NLMagazine Kunst & Cultuur - Van 17 tot 20 juni organiseert Boost Producties een walk-through-circus in de Beurs van Berlage. Klein, groot, groter, grootst: het publiek ziet vier verschillende acts in vier verschillende zalen van de Beurs van Berlage. Walking on Circus is het leukste uitje voor het hele gezin. Een must-see voor iedereen en geheel Corona-proof.